GameStop

Søk nettstedet

 

Finner du ikke det du leter etter? Prøv Avansert søk

Plattformer




Kjøp nå

1.

Finn spillet du ønsker å kjøpe og velg “Click+Collect” for å legge det i handlekurven.

2.

Når spillet er i handlekurven kan du finne din lokale butikk og velge Click+Collect.

3.

Fyll ut nødvendig informasjon og velg “Hent i butikk og betal på nett”

4.

Fullfør betalingsskjema.

5.

Du får en bekreftelse på email innen 2 timer etter kjøp for å bekrefte at ditt spill er klar for henting.

6.

Gå til din lokale butikk som du valgte ved utsjekk og hent ditt spill.


Forhåndsbestilling

1.

Finn varen du ønsker å bestille og velg “Click+Collect”

2.

Se til at varen du valgte er i handlekurven og velg “GÅ TIL UTSJEKKING”

3.

Finn din lokale butikk velg “Send til denne butikken”.

4.

Velg “Click+Collect” som din leveringsmetode.

5.

Fullfør betalingskjema.
Vær oppmerksom på: Depositum betales med det samme og vil variere mellom produktene. Spill = 50 kroner, Collector Editions = 100 kroner, Hardware = 500 kroner. Den gjenstående balansen betales i butikken når du henter din vare.

6.

Når varen har lansering vil den være tilgjengelig for henting i din valgte butikk.



FAQ's

Click + Collect er en tjeneste som er introdusert til gamestop.no som gir deg muligheten å reservere en vare på nett og hente det i din lokale butikk.

Click + Collect er raskt og enkelt å bruke, og det gir deg muligheten å få tak i en vare på et tidspunkt som passer deg. I tillegg unngår du problemer med levering og kostnader knytte til sending.

Nei – det er så klart helt GRATIS. Du betaler kun for varen(e) du kjøper.

Enkelt – når du er på produktsiden til varen(e) du vil kjøpe, se om det står Click + Collect under prisen.

Når du har valgt varen(e) du ønsker å kjøpe må du logge inn på din GameStop konto (hvis du ikke allerede har gjort det), eller velge å fortsette som gjest. Du får spørsmål om å velge den butikken du ønsker å hente varen(e) i. Så må du fylle ut dine detaljer og betale et depositum – og det er alt!

Alle Click + Collect bestillinger må bekreftes før du kan hente varen(e). Legg inn din bestilling og vennligst vent til har mottatt en bekreftelse på email som inneholder en unik kode og et gavekort før du besøker butikken. Denne emailen bekrefter at butikken har reservert varen(e). Hvis du legger inn en forhåndsbestilling er du nødt å vente til lanseringsdagen.

Når du har valgt varen(e) du ønsker å kjøpe og logget inn (hvis du ikke allerede var logget inn) eller fortsatt som gjest, får du fram et kart. På dette kartet vil du se markering av alle de ulike butikkene rundt deg. Hvis markeringen er grønn så har butikken varen(e) inne og du kan velge butikken. Hvis markeringen er rød har dessverre ikke butikken varen(e) inne.

Etter du har mottatt en bekreftelse på email kan du gå til butikken du har valgt å hente varen(e) i. Du må ta med denne email-bekreftelsen til butikken. Emailen inneholder et gavekort-nummer samt en kode som hjelper de ansatte å finne din bestilling.

Når du betaler med Visa eller Mastercard, autoriserer vi ordrebeløpet mot kortet ved bestilling. En autorisasjon betyr at vi ber banken din holde av beløpet for oss, og disponibelt beløp på din konto blir redusert tilsvarende handlesummen. Pengene er fortsatt på din konto, men reservert til oss. Hvis produktet viser seg å ikke være tilgjengelig vil vi fjerne autorisasjonen, og beløpet vil bli tilgjengelig innen 3/5 arbeidsdager, avhengig av banken din. Hvis du velger å betale med PayPal, og det viser seg at produktet ikke er tilgjengelig, vil betalingen kanselleres og beløpet flyttes tilbake til din PayPal konto.